Здравейте колеги, по спомен каквото съм чел турбото трябва да надува 0.8-0.9. Колата ми е 136кс. Сега съм с 2256в и дюзи от 140кс и турбото надува до 1.5бара и държи 1.30-1.35. Вярно колата върви много добре, но не съм бутал нищо по софтуера, струва ми се, че това налягане не е нормално за кола без софт. Турбото е с чисто нов кетридж на 2000км. Къде може да е объркано нещо ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбото май надува повече
Collapse
X
-
Турбото ти се управлява механично. Няма нужда от софтуер за да надува повече. Просто така е настроено. Това налягане на което е в момента е и номиналното за това турбо.Притеснителното е, че караш с други дюзи а софтуера не е оправен. Имаш придръпвания на моменти в режимите на ниско натоварване. Има и други проблеми които не усещаш. Помисли за софтуер в близко бъдеще.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Аз съм със 136коня и показателите ми на турбото са същите Дори бях задал подобен въпрос преди време за завишените стойности но така се разми във времето За различните дюзи незнам Аз съм със зъб напред преместена центровка на газоразпределението но това не оказва влияние на надува на турботоALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеАз съм със 136коня и показателите ми на турбото са същите Дори бях задал подобен въпрос преди време за завишените стойности но така се разми във времето За различните дюзи незнам Аз съм със зъб напред преместена центровка на газоразпределението но това не оказва влияние на надува на турбото156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Софтуера е ясен, смятам и челен кулер да сложа и тогава да го правя. Просто тези стойности ми се видяха малко високи. Знам, че турбото се управлява механично, интересно ми беше дали е настроено както трябва(все пак сам си го слагах и преправях).Alfa Romeo 166 2.4jtd
Comment
-
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеКолата я купих 2008 година нов внос италианка Предполагам че е сток Миналото лято замервах стойности на турбото и те бяха 1,5 пик и 1,2 1,3 след това Незнам за причините156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment